Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Ţara Făgăraşului, care include 26 de comune, cu aproximativ 100 de sate, din judeţele Braşov şi Sibiu, a alocat anul trecut 30.000 de euro pentru construcţia unui brand local prin care se doreşte o promovare naţională şi internaţională a zonei.
„Anul trecut am alocat 30.000 de euro pentru construcţia unui brand local Ţara Făgăraşului şi a fost un efort destul de mare, pentru că ne străduim să ieşim din noroiul satului românesc. Este vorba de un proiect îndrăzneţ, o investiţie făcută de cele 26 UAT-uri, bani publici din bugete locale, care a început în urmă cu un an. S-a făcut pe două componente: un studiu de piaţa, plecând de la valorile fundamentale pe care noi le avem în Ţara Făgăraşului şi mai departe am construit o siglă şi un manual de brand, astfel încât să ştim cui ne adresăm şi ce ne dorim”, a declarat presedintele Asociaţiei, Florin Ioani, care este şi primar al comunei Viştea din judeţul Braşov, la un eveniment de promovare a Ţării Făgăraşului, în localitatea Sâmbăta de Sus, din judeţul Braşov.
mai mult la /www.agerpres.ro/